GODT Å TREFFE VENNINNER

I går kveld var vi 3 venninner sammen for å se på streamingkonsert med Trine Rein.

To av oss møtte opp hos “konsertarrangøren” i god tid før det begynte. Kanskje det var litt dumt, for innen konserten startet hadde vi smakt både godt og vel på Baileysen og potetgullet, så skravla gikk ganske jevnt. Konserten surret mest i bakgrunnen. Men noe fikk vi jo med oss av den da. Bl.a hva dama hadde på seg. En kosedress av det litt finere slaget. En sånn en ønsker jeg meg. 

Den syns kanskje ikke så godt her, men vi likte den alle sammen. 

Det var tydeligvis på tide at jeg kom meg ut døra og traff folk.  Humøret har vært veldig bra i dag, selv om en selvforskyldt hodepine dukket opp utover dagen.

Den ene av oss ble hentet ikke så lenge etter konserten.  Det var litt synd. Men jeg hadde bestemt meg for å sove over. Klokka gikk utrolig fort. Og det ble pølser i brød og lompe med både løk og rekesalat på til nattmat. Eller vi kunne kanskje heller kalt det en tidlig frokost.

Vi la oss ikke før halv 4.

Her er vi. Måtte jo ha bilder av oss. 

Isbiter er godt i Baileysen. 

Det ble en hyggelig venninnekveld. Det må nok gjentas litt oftere.

Den 13. Juni skal vi møtes igjen i hvertfall. Da blir det hyttetur med disse to, pluss noen flere av jentene på jobben. Mine ex-kolleger blir det nå da, siden jeg ble uføretrygdet.  Og da er det ekstra hyggelig at jeg ikke blir helt glemt bort. Det er blitt en tradisjon ut av den hytteturen der. Virkelig ålreit!

Siden humøret er på topp i dag, gleder jeg meg til hytteturen allerede.

Takk til dere…Sonja og Anita, for en fin kveld😙

Nå vil jeg legge meg og lese ut boka mi.

Ha en fin 17. Mai i morgen. Det skal vi. Vi skal til Drammen på grilling hos bonusdatter-og  svigersønn.  Det ble bestemt i dag. Mye farting på en gang. Men jeg tror jammen det skal gå bra😃

 

5 kommentarer
    1. Konserten var nok fin, men garantert finere at dere fikk komme sammen og skravle litt ♥ Og klart den kremete gode drikken må ha isbiter, det pleier jeg også å ha i.
      Den toppen du har på deg var fin,ng jeg liker så godt sånn type glidelås. Jeg hadde en topp selv for mange år siden, med sånn glidelås. Det var det mest brukte plagget mitt.
      Herlig at formen er god, selv om du har en selvforskyldt hodepine. Jeg har hodepine jeg også i dag, men det har jeg ofte, så det er dessverre ganske normalt her.
      Kos dere på grilling i morgen. Vi skal til min bror og familien på 17. mai brunch 🙂
      Gratulerer med dagen i morgen ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg