GODNATT-MAT

Har vært på jobb i dag. Fra 14.00- 21.00.

Ble kasta inn i full trafikk med kunder, papp og varer med en gang jeg begynte, så nå er jeg helt ør i hodet. Når jeg drar hjemmefra en time før jobb og er hjemme en time etter, sånn ca, da blir dagen lang. 

Det ble ikke middag i dag da. Men jeg blandet sammen en god salat i full fart da jeg kom hjem.

Kikerter var med. Det som vi er blitt så glad i. Sammen med ostebiter, tomat, paprika, purre, salatblader og en halv skinkeboks ble det en god nattmat .

I morgen skal jeg svare på spørsmålene deres, pluss at jeg har ei lita “lekse” jeg skal gjøre 😊 

Nå er det natta her i huset.

 

#salat #kikerter #nattmat

 

 

 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg