God temperatur.

Nå er det 21 gode og varme grader på skyggesiden av huset . Det er sånn passe overskyet i dag. Så nå skal plantene få noen timer ute med tilvenning.

De lengter etter å bli flyttet over i større krukker eller kasser, men jeg har ikke nok av det til alle foreløpig.

Jeg har en plan om å få hjelp av gutta boys med å lage en plantekasse jeg kan ha ute på verandaen min. Det bør skje i nærmeste fremtid.

I år har jeg 2 tomatplanter (som jeg har byttet til meg mot en paprikaplante), 4 paprikaplanter, 2 melonplanter, 1 chili, og noen spirer med basilikum.

Jeg tror jammen jeg skal sette meg ute sammen med dem ei stund etterhvert.

HA EN FIN DAG ❤️

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg