GOD MIDDAG OG GOD NATT

Her blir det veldig tidlig kvelden. Har rett og slett tatt hver vår dyne og pute på sofaen etter en sein middag. Mannen sovnet momentant. Det gjør nok jeg snart også. Er såå trøtt…og god og mett😊 Det skal nok mye til før mannen ikke liker det jeg kokkelerer har jeg skjønt. Han var storfornøyd med denne nye retten jeg fant på i dag også.

Jeg leste innlegget til Aperitivo  om kjøttpudding. Men siden jeg ikke hadde bil i dag måtte jeg improvisere en hel del med det jeg hadde i huset. Så her ble det kjøttpudding av kyllingkjøttdeig og andre ingredienser.  

Jeg har skrevet opp det jeg har brukt, så oppskrift kommer i morgen. 

Ha en fin kveld og natt😚

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg