God juksemiddag på tilbud

Som oftes lager jeg middag fra bunnen av. Men i går var jeg med i butikken selv. Og jeg ser alltid etter halv pris eller nedsatte varer. Hvorfor kjøpe til full pris når man kan få det til halv. Er det middagsvarer jeg finner… ja, så finner jeg heller noe til full pris og  kombinerer med. Sånn at jeg får en hel rimelig middag. I går fant jeg ferdig gratinerte poteter til halv pris, kylling/kalkunkarbonader på tilbud og så tok jeg med en pose med frosne grønnsaker. Revet ost kjøpte jeg også, siden vi skal ha taco i kveld. Så dette ble en skikkelig juksemiddag. Men det var veldig godt… og veldig lettvint da jeg var skrubbsulten etter butikkturen.  Rask middag for 2 til den nette sum av 77,- 😃 Og da er det snakk MYE mat…vi er nemlig IKKE småspiste🤤

 

Det hadde selvfølegelig blitt enda billigere og laget alt selv. Men noen ganger må det være lov å jukse. Og da får man passe på da det er tilbud eller halv pris 😊

Ha en flott dag😚

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg