God bakketrening i dag.

Turen i dag besto aller mest av bakker. Både oppover og nedover. Det var over 100 meter i høydeforskjell i løpet av turen. Hvem skulle trodd at jeg ville klare det for 2 mndr siden?

Jeg tror i hverfall gutta mine blir mektig imponert når jeg forteller dem det. Det er de som har måttet drasse på meg ut på tur stort sett. Noen ganger har de rett og slett blitt redde for at jeg kom til å få hjerteinfarkt i løpet av bare en liten tur. I hvertfall da jeg har prøvd meg på små oppoverbakker.

I dag gikk jeg over 4 km, på en vei med lange seige bakker.

Jeg kjørte litt opp i høyden for å få sol på turen.

 

Traktorspor og vårstemning oppover de første bakkene.

 

 

På samme vei tilbake og på toppen av bakkene for 2.gang. Røde roser i kinnene. Ikke bortimot lilla i hele fjeset som for et par mndr siden. 

 

 

Jeg var storfornøyd for å ha kommet meg til toppen igjen og bare hadde nedoverbakker igjen før jeg kom tilbake til bilen.

 

Vel hjemme ble det en stor bolle med bringebæryoghurt, havregryn, og banan mens jeg så på Mesternes mester fra i går.

Jeg føler meg litt som en mester jeg også etter den bakktreningen jeg har klart i dag.

 

HA EN FORTSATT FIN LØRDAG ❤️

4 kommentarer
    1. Så nydelig tur og så fint sted å gå. Føler at jeg er på hyttetur med deg jeg. For det er så fint landskap.
      Nyt kvelden 🥰 klem..

      1. Så hyggelig å høre 🙂
        Ja landskapet er fint, men det er det jammen hos deg også 🥰
        Kvelden nytes. Det regner jeg med den gjør hos deg også 🥰

    2. Det var litt av en tur i det fine landskapet 🥰 Bakker kan være en utfordring, både opp og ned, men for en god følelse det er når man når målet. Håper du får en fortsatt fin søndag, klem 🤗

      1. Ja det var veldig fint ute i går. Kunne nok valgt en annen rute å gå, men jeg fikk testet meg skikkelig på bakker da 😊 Og jeg klarte det jo 😃
        Jeg har bare slappet av i dag. Helt til jeg fant ut at jeg MÅTTE gå en tur nå i kveld 😉
        Fortsatt fin kveld til deg. Klem 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg