GLUTENFRI OG LAV FODMAP KNEKKEBRØD

Nå har jeg testet ei oppskrift på knekkebrød som jeg kan spise. Den var enkel og grei, og det ble supergode knekkebrød.

Da mannen min var såvidt innom her for å hente noe stjal han et av dem for å smake.  Han fikk store øyne av hvor godt de smakte og spurte pent om han kunne få et til. Det måtte han jo få.

Jeg må nok bake både med og uten gluten heretter. Så vi får litt hver.  Oppskriften finner du HER

Det smakte havrekjeks av dem. Fordi halvparten av melet er havremel. Havremelet laget jeg ved å kjøre glutenfrie havregryn i foodprossesoren.

Fort gjort, og nå har jeg ferdig havremel i en boks.

Det ble ikke så halvgal pris heller på et brett med knekkebrød. Ca 18 ,- .

Det skal jeg kunne leve med.

Ønsker deg en fin lørdagskveld😚

 

 

#knekkebrød #glutefrittknekkebrød #bakselv #havremel

6 kommentarer

Siste innlegg