GLITTER

Sola skinner og jeg er glad. Ingenting jeg må i dag. Arbeidsbuksa til mannen ble lappa igjen i går kveld…det har hengt over meg noen dager. Håper den holder lenger denne gangen. Det er det eneste som har vært på må-gjøres lista de siste dagene. 

I dag ble det mye glitter her. Jeg har lenge tenkt å finne en av neglelakkene mine og “pynte” meg litt med det. Den første jeg fant var denne. Nesten gjennomsiktig med rosa glitter. Så da ble det den. Syns ikke så mye om man søler litt heller med den..hehe.

Så skulle jeg finne noe å sette i håret. Og hva fant jeg??  Jo…denne…med glitter😁

Og mens jeg satt ute og så på sola og snøen, oppdaget jeg at snøen glitret også. 

Det kom ikke så godt frem på bildet. Jeg var litt seint ute før jeg fant ut at jeg ville ha bilde av glitteret. 

Og som om ikke dette var nok glitter i dag, så står julestjerna fortsatt med glitter på stuebordet. 

Med alt dette glitteret ønsker jeg dere alle en glitrende ettermiddag og kveld😍

8 kommentarer

Siste innlegg