GLEDER MEG TIL I MORGEN

I dag har jeg vært voldsomt trøtt og uopplagt. Men jeg har ordna med mye til turen i morgen 😊 Vi regner med å reise herfra ved 11-tiden. Min venninne og jeg. Da skal jeg klare å ha alt pakket og klart i kofferten. Alt av klær er rent, og sengetøy er pakket. Resten av det som skal være med står nøye oppført på huskelista. Til og med batterier til kameraet er satt til lading.

Turen går, som mange av dere vet allerede, til Eidfjord. Og jeg gleder meg masse. Jeg skal smøre ei stor nistepakke til oss og ha med kaffe. Da kan vi stoppe, spise og kose oss da vi finner den rette utsikten 😊 Og det er jeg sikker på at finner på turen bortover.

Nå vil jeg bare ta tidlig kvelden og hvile både hode og kropp. Jeg har satt på vekkeklokka. Står heller tidlig opp og spretter i morgen. Kose meg å lese litt først bare nå,  så sover jeg nok snart.

God natt❤

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg