Gjøre litt og litt.

Denne dagen tror jeg at jeg skal virke litt. Det føles sånn. Akkurat nå står nyhetene på i bakgrunnen mens jeg er inne for å skrive et innlegg. Prøver å få med med meg det jeg klarer av det om dagen. Politikk og Afghanistan. Foreløpig har jeg ikke fått med meg så mye i dag. Jeg har rett og slett satt meg ute i finværet med hekleprosjektet mitt.

 

Timene flyr, men jeg skal prøve å ikke bry meg så mye om klokka i dag. Jeg skal ta det med ro, ikke stresse opp hodet mitt. Så skal jeg gjøre ting som er mer fornuftig innimellom heklingen. Litt og litt… ingenting flyr fra meg.  Og absolutt ALT er bedre enn ingenting.

Jeg har for mye planer, pluss at jeg skal prøve å skjønne alt de prater om på nyhetene og i valgkampen. Jeg vet ikke om jeg har så mye mer lagringsplass på “harddisken”. Jeg tror den er oppe i 100% og begynner og gå i surr. Så i dag skal jeg prøve å vri hodet bittelitt vekk fra alt sammen i små perioder. Hekle og gjøre noe som er bedre enn ingenting. LITT OG LITT…

Ha en fin dag😙

1 kommentar
    1. Jeg prøver å oppdatere meg på nyhetssendingene om kvelden, og ser på “God Morgen Norge” på TV2. Der er det nyheter hver halvtime. Det er jo korte nyheter da.

      Nå før valget prøver jeg å få med meg valgsendingene på NRK. Vil prøve å sette meg inn i det de forskjellige partiene mener, selv om jeg har bestemt meg for hva jeg skal stemme.

      Noen dager er det som om alt flyr fra en. Timene bare flyr.

      Ønsker deg en kjempefin tirsdag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg