Garn fra Nille

Reklame | Nille

Jeg har begynt på enda et sokkepar til mannen min.  Han blir like glad for hvert par han får.

Jeg var innom på Nille for ca 3 uker siden og kjøpte ett nøste av hver i disse fargene. Tenkte å ha litt ekstra i tillegg til restegarnet som det begynner å minke på nå.

Det var 30% på garnet for medlemmer.  Og jeg er medlem.

I dag fikk jeg melding om at det er enda ei uke med samme tilbud. Det passer  bra, for jeg fikk nemlig veldig lyst til å bruke bare disse fargene uten å blande inn restegarn. Syns de passet så godt sammen disse to. Men da blir jeg nødt til å kjøpe enda et nøste av hver farge. 

Tenkte jeg skulle lage et enkelt mønster på dette paret. Får se hva jeg finner på. Det er gøy å bruke fantasien.

Ha en fortsatt fin søndagskveld 😚

 

 

 

#nille #billiggarn #strikkeprosjekt

4 kommentarer
    1. Skikkelig fine farger altså! Mannen din er da heldig….svever bortover han! Koselig at du kan glede ham med nye sokker og det er jo så supert å få! Klem og fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg