FYSEN

Ligger her og er fysen på absolutt alt mulig. Søtsaker, kaker, eller middag. Men i butikken skal jeg IKKE! Orker ikke . Jeg vet jeg har noen kjøttpølser i kjøleskapet, så jeg får kanskje stå opp å lage meg et eller annet. Skal alltids finne noe tilbehør og blande sammen. Koppen med te jeg har laget meg holder vist ikke i lengden. Enda jeg har tjuvlånt koppen til mannen😍.

Det smaker nemlig ekstra godt hvis jeg kan få tatt hans glass eller kopp😁

Nå begynner Masterchef på TV også. Akkurat som det gjorde saken bedre her. Den satte jeg på pause. Jeg må nok bare sette i gang ei blanding med noe i stekepanna. Så kan jeg se på programmet etterpå, mens jeg spiser😊 Det var lurt.  Så håper jeg at jeg sovner tidlig i kveld, og orker å finne på noe med symaskinen min i morgen.

Ha en fortsatt fin kveld😚

 

1 kommentar
    1. Blir sånn noen ganger….håper du fikk laget deg noe godt…! Pannekaker synes jeg er kjekt å lage når jeg har lyst på mat men ikke brød eller middag. Bare noe som er godt lissom.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg