FUNN PÅ FINN OG FACEBOOK.

Forrige helg tok jeg meg sammen og satte meg til å lete på FInn.no etter mer lys til stua. Enten ei vegglampe til, eller ei bordlampe.

Jeg fant ei bordlampe som jeg likte. Sendte mld på den og fikk napp. Jeg kunne hente den i løpet av uka. Onsdag var jeg i begravelse i Hokksund,  og senere på dagen ble yngstemann med meg til Krokstadelva og hentet den.

Den var like fin som forventet. Fredag var jeg i farta fra tidlig morgen, og da fikk jeg den inn fra bilen og satt den på plass der jeg ville ha den.

Nå står den og lyser opp fint i kroken på hjørnebordet, sammen med avleggeren jeg tok fra den alt for store Monsteraen jeg hadde før jeg flyttet. Den begynner å bli stor og fin den nå.

Ny lampe med skjerm til 100,- . Det er jeg fornøyd med. Hjørnebordet er også fra Finn. Ga en 100-lapp for det også.

 

Der hvor det lille bildet henger på veggen nå hang denne lampen. Så her har jeg vært fremme med husmorverktøykassa mi og fått hengt den der jeg ville ha den, og i den høyden jeg syns er finest. Alt jeg har hengt opp på veggene her henger foreløpig på spiker og skruer som hang her fra før. Nå ble det mye finere. 

 

Den er hentet gratis fra Finn. Jeg har brukt den uten skjermer hittil, men den ble ikke så værst med skjermer på heller, så jeg tror kanskje den skal få ha disse på.

Garn fikk jeg i postkassa her om dagen også. Det kjøpte jeg på Facebook. Jeg håpet det ene lilla nøstet som var blandt de 5 nøstene skulle passe til genseren min. Men den ble for ulik. Kan hende bruker jeg et lys lilla nøste som var med og blander inn i ermene i stedet. Jeg får se. Tror jeg får litt snaut med den jeg har brukt på bolen. Og det er visst umulig å få tak i mer.

Jeg syns det er gøy å kunne bruke Finn eller Facebook når det er noe jeg trenger. Det er mye fint å få tak i til en billig penge der. 

HA EN FIN SØNDAG ❤

10 kommentarer
    1. Søsteren min driver og selger unna litt ting på Finn nå 😊 Gøy men slitsomt får jeg inntrykk av. Mange som ikke kommer når de sier de skal komme osv. Ha en fin dag 😊

    2. Det er veldig lurt!🤩👌🏻
      Lampa var skikkelig fin og nå begynner du virkelig å bo deg inn i heimen.🤗
      Koselig!🤩👌🏻

      1. Ja det er lurt, og jeg blir stort sett veldig fornøyd med det jeg får tak i av brukte ting 😍
        Det begynner å ligne mitt hjem må. Storkoser meg her ❤👍

    3. Det er mye fint å finne enten gratis eller til en billig penge på både FB og Finn.no. Jeg er dessverre ikke noe flink til hverken finne ting til meg selv eller selge. Burde jo gjøre det egentlig. Lampa var kjempelekker og passer perfekt der du har satt den. Ha en fortsatt fin søndag, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg