FULL VINTER OG INNESYSLER

Sånn ser det ut her ute i dag.

Hvitt på trærne, hvitt på bakken og hvit tåke i lufta. Det var den våren. Men så er det jo bare 1. Februar i dag. Hva annet kan man vente?

Jeg har nok å sysle med inne uansett jeg. Oppvaskmaskinen er ferdig og bollen til Mr Kennwood var skinnende ren i ca 5 sekunder.  Nå har han nemlig jobbet med en ny brøddeig, som står til heving. Jeg har vannet og studert plantene jeg har tatt avleggere fra, den jeg tok frem fra vinterdvalen og paprikaplanten.  Det ser bra ut😁 Nå er planen først og fremst å spise frokost. Så har jeg tenkt til å dumpe ned i sofaen og komme i gang med strikketøyet mitt igjen. Det har blitt liggende ei stund nå. 

Ønsker alle en fin Lørdag 😚

5 kommentarer
    1. se det ja der var vintersnøen på plass,vi reiste en tur til min mor i dag,det var grønt og fint når vi reiste,kvitt når vi kom hjem igjen,men det har meldt fint vær så det blir nok bra,men blir å være inne og strikke her også om snøen blir liggande,da blir det vanskelig for meg å gå ute

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg