Full vinter igjen, og dagene er blitt litt lenger.

Så kom vinteren tilbake da. Det er greit at det er pent å se på den kritthvite snøen, men jeg greier meg veldig fint uten glatte veier og gårdsplasser. 

Esther derimot storkoser seg i snøen. Her står hun og prøver å erte på meg for å få meg med ut å leke.

 Ved juletider var det allerede mørkt på denne tida av dagen. Nå er det fortsatt dagslys ute. Jeg er så glad dagene blir lenger og at vår og sommer nærmer seg mer og mer.

Ha en fortsatt fin vinterdag😚

4 kommentarer
    1. Ja det kom mer snø her i dag også, og ettersom det er flere kuldegrader så blir den liggende. Jeg kunne nok ha vært foruten, men er glad for at dagene blir lengre og lengre 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg