FROKOST, LUNSJ OG MIDDAG

Her er det første, og sikkert siste måltidet mitt i dag. Frokost, lunsj og middag/kveldsmat i ett måltid.

Jeg er helt kaputt i dag også. Tror jeg sovna før midnatt en gang i går kveld, og har sovet nærmest sammenhengende til mannen min vekte meg klokka 14.30 og var bekymra. 

Da jeg fikk gnidd søvnen ut av øynene og servert ferdig kaffe, begynte jeg å våkne så vidt til liv. Og da jeg begynte og bli sulten var det like greit å lage middagen først som sist. Det var jo langt ut på ettermiddsgen alt.

I fryseren fant jeg både fiskegrateng, fiskekaker og noen frosne grønnsaker. Det var en enkel og grei middag til et hode som ikke var helt med ennå.

Smakte greit gjorde det også. Men kan ikke sammenlignes med hjemmelaget. Men, men.. i dag var det bare om å gjøre å få i seg noe enkelt.

Mannen er trøtt i dag han også.  Skulle tro vi var blitt eksosforgifta eller noe på bilturen i går. Han slukna ikke lenge etter middagen. Og da måtte jeg ta en kjapp tur i butikken.  Ingen av oss hadde orka det tidligere. 

Jeg bare dro en hårbørste gjennom håret, tredde på meg sko uten sokker. Og fant ei jakke og dro igjen glidelåsen. Siden jeg bare har tusla rundt i olabukse,  og ei av t-skjortene til mannen i dag. 

Orket bare ikke å begynne og skifte og  styre. Skallebanken begynte å komme snikende.  Kanskje ikke så rart etter så mye soving.

Nå er det heldigvis ikke noe mer jeg må gjøre i dag. Nå skal jeg bare ligge her å roe hode med TV eller blogg. Prøve å ikke stresse med en eneste ting . Jeg skjønner jo etterhvert at det er noe jeg ikke takler i det hele tatt. 

I morgen ettermiddag skal jeg på jobb. Og det må jeg klare å få til. Det er direkte flaut å ringe så ofte som jeg har mått gjort nå de siste ukene, for å si at jeg ikke har mulighet til å klare det.

Tvi-tvi!! Sier jeg bare😊

Ønsker alle en fin kveld😊

 

#middagstips #middag #grønnsaker #sliten #stress #arbeidsliv

 

 

4 kommentarer
    1. Det blir ETT måltid i dag bare? 😮 Alt i ett. Høres nesten ut som det var noe spesielt siden begge to ble sånn. Jeg er ganske trøtt om dagen jeg også, mye fysisk i helgene når vi rydder mammas hus. Og ellers på jobb.

      1. Ja, det er merkelig at begge er helt slått ut i dag.
        Vårslappe kanskje?
        Du styrer med så mye du nå da. Og du er vel ikke helt i form heller. Syns ikke det er så rart du blir sliten av alt tilslutt. Håper dere snart blir ferdige med huset, så det hjelper litt😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg