Frokost halv to.

Nå er jeg nettopp ferdig med frokosten min,  og Esther spiser sin ute hører jeg. Bilde ble ikke tatt. Jeg var alt for sulten til å tenke på det. Det var fire timer siden siden jeg våknet, og da er det lov å bli skrubbsulten.

Solliv ga meg inspirasjonen til frokosten. Hun skulle ha eggehakk med masse gressløk. Dermed ble det omsider eggehakk på meg også i dag.

Jeg byttet ut gressløken med noen asparges jeg hadde igjen i en boks i kjøleskapet, en halv chili og noen falukorvbiter. Kjekt å få brukt noe av maten som allerede er åpnet. Bare krotet alt sammen i panna som eggerøre, og spiste det på hamburgerbrød med smør. Det ble en god frokost.

Vaskemaskinen har gjort seg ferdig mens jeg leste ut de siste sidene i boka mi i sta. Jeg klarte ikke å holde øynene oppe lenge nok til å få meg med slutten i går kveld.

Sola skinner og varmer i dag også. Jeg har sittet ute og stekt beina mens jeg drakk kaffekoppen min i tidligere i dag. Nå er jeg klar for å være inne ei stund.

Jeg får henge opp klærne først  og se hva resten av dagen bringer. 

 

HA EN FIN LØRDAG ♥ 

10 kommentarer
      1. Ja eggerøre er godt 😊
        Det bra dere får litt sol da i det minste. Det kan jo fortsatt komme noen varme dager hos dere også ☀
        Kos deg med søndagen 🥰

    1. Deilig frokost med eggerøre og litt ekstra oppi. Da holder man seg mett en stund.🤗
      Så flott at dere har deilig sol.☀️Det er det nok ikke hos oss, men dagen blir fin likevel.🤗
      Nyt kvelden!🧶🌸

    2. Eggerøre er veldig godt, og det minner meg på at jeg skulle kjøpe et par tuster med gressløk og sette ut i pallekarmen ute. Da Solliv skrev om eggerøre til frokost, hadde jeg selv kokt meg bløtkokt egg. Håper du får en fin søndag, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg