FRIDAGER HJELPER PÅ KROPP OG SJEL

Selv om dagen i dag har vært i hvilemodus, har jeg ikke stressa opp hode mitt med noe. Jeg har nemlig enda en dag fri før jeg skal på jobb igjen. Og guuuud hvor godt det har vært med noen dager i null-stressmodus.

Siste, og eneste dag jeg har vært på jobb denne uka var på Onsdag. Etter det kunne jeg puste ut og vite at det var nesten ei uke til neste gang.

Jeg har klart og holde hode stort sett i ro. Ikke funnet på så mye som jeg må gjøre. Og da har jeg faktisk fått gjort bittelitt.  

I dag har jeg litt dårlig samvittighet fordi jeg ikke har vært ute og gått tur. Men jeg har bestemt meg for å skyve samvittigheta litt til side. Det har blitt en del soving her i dag, innimellom noe småpusling. Men det får bare så være. 

Jeg fikk skrevet litt på romanen min her en kveld, og vi har vært flinke til å gå tur i går og forrige dagen.  Klapp på skuldra for det.

Siden jeg har følt meg mer opplagt i øverste etasjen disse dagene, kan det hende jeg skal vurdere og gå ned til 30% med jobbing. Da får jeg faktisk noen fridager mellom hver vakt. Kan hende det kan stresse meg ned litt. Vi får se. Jeg skulle uansett vært på Nav en tur så snart som mulig ang søknad om enda et år på AAP.

Min konklusjon for dagen : Kroppen har sagt stopp i dag, og toppen er full av bomull. Men jeg depper ikke over det. Jeg har nye friske muligheter i morgen. Før jobb på tirsdag  🙂

Ha en fin kveld⚘

#bipolar #arbeid #nav #aap #optimist

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg