FREM MED ULLGARN

Her er det bare å bytte håndarbeid. Vi sitter ute under varmelampa, med pledd og strikkesokker. På leit etter et par sokker til meg selv oppdaget jeg at mannen har kasta noen av sine egne som var helt brukt opp. Da var det bare å ta en runde i alle garnposene da, for å finne ullgarn til nye sokker. Det kan se ut som det er viktigere enn et hekleskjørt for øyeblikket.

Jeg fant noe i forskjellige poser. Skal nok klare å få til et sokkepar.

Det er alltid gøy å se hvordan de blir da det blir brukt noe av restegarnet som hoper seg opp 😊 Mannen er storforbruker av strikkesokker, så jeg burde vel egentlige lage er par innimellom andre prosjekter stadig vekk. Bestemte meg for det i dag i hvert fall.

Det kommer ikke til å bli gjort stort annet noen dager fremover. Formen er fortsatt ikke bra. Vurderer legevakt stadig vekk, men drøyer og drøyer. Nå er det ei uke til jeg har time hos fastlegen.

Ønsker alle en fin dag❤

 

#svimmel #dårligform #restegarn #sokker

 

8 kommentarer
    1. Fint å ha noe å holde på med under varmelampen vel 🙂 Og strikkesokker, jeg skjønner den dilla. Det er deilig med strikkesokker på 🙂

    2. Sokker har jeg aldri prøvd å strikke, men har begynt på votter jeg da. Det er avslappende å strikke, og jeg koser meg med strikketøyet om kveldene 🙂

      God bedring og kos deg med strikkingen 🙂

      Ønsker deg en kjempefin torsdag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg