FREDELIG JULEMORGEN

Det er nok ikke mange som tror sine egne øyne nå.  Det gjorde egentlig ikke jeg heller da jeg kikket på klokka, og det lyste 5.30 mot meg. Så jeg har altså vært våken over en time allerede 😁 Det er putt stille fra både mannen og Dino ( bikkja) foreløpig. Og jeg har nydt 1 time i fullstendig stillhet og ro. Fått meg en kaffekopp, lest noen få blogger og funnet et mønster jeg kan bruke på lua mi. Det er nok ikke lenge før mannen våkner, og magen min lurer på hvor maten blir av. Lurer på om jeg skal koke noen egg til frokost, og strikke noen runder i stillheten her, før de andre finner ut at jeg har “stått opp”

Her er mønsteret jeg vil bruke på lua mi. Skal ikke hele mønsteret, men deler av det.

Ønsker alle dere der ute en fredelig og koselig julaften. Klemmer sendes rundt 😚

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg