FRA VILLNISS TIL LETT BLANDING

Jepp… Jeg har ordna i villnisset. Det tok sin tid. Og enda er jeg ikke helt ferdig. Men nå er det nok for i dag. Se her hva jeg hadde å gå løs på. Fytti katta!

Har holdt på et par timer. Med rompa opp og hodet ned.  Klarer nemlig ikke å sitte på huk eller på knærne med kunstige kneledd, så det blir litt plundrete. Heldigvis er jeg ganske myk, så det går fint å stå bretta dobbelt ei stund av gangen😊 Bare å holde seg fast i noe hver gang hodet skal riktig veien igjen, da går det litt rundt i toppetasjen et øyeblikk.

Jeg er fornøyd med innsatsen i dag. Selv om det fortsatt står igjen noe rot. Og dette burde vært gjort for lenge siden. Det endte med å bli både kjøkkenhage og blomsterbed i ett. Får bare håpe det blir noe ut av tomatplantene og paprikaen. Er redd det ble i seneste laget og få det i jorda, men det er lov å håpe. 

 

Ser mer ryddig ut nå. 

 

 

Inspektør Snusen tok et raskt overblikk da jeg var ferdig…. meget fornøyd han også!

 

 

Bare han holder labbene unna når jeg snur ryggen til, så kan vi vente på full blomstring. Han pleier å være ekstra “hjelpsom” når han ser det er noe jeg holder på med. Så nå må jeg ha øyne både foran og bak, eller så har han tatt over gartnerarbeide før jeg får sukk for meg.  

 

#blomsterbed #stauder #kjøkkenhage #dino

 

 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg