Fra sybord til julebord

Jammen har jeg klart det i dag. Nå har jeg jobbet så brillene dugger.  Det er ikke så rent lite jeg har hatt flytende rundt på spisestua av stoffer, mønstre og en hel masse andre sysaker.  Men nå ble det fint😊

Nå er det i det minste klart for besøket som kommer snart. Julegavene de skal ha med seg er pakket inn og ferdige til levering. Jeg har tørket støv, så det er klart til å sette frem noen nisser og pynt i morgen, før jeg reiser ut for å handle og levere de andre gavene. Det ser ut som jeg kommer i mål på et vis i år også. Jeg er veldig glad vi skal bort på julaften.  Da har jeg ekstra tid på meg til å steike medisterkaker.  Det er nemlig heller ikke gjort.  Og vi  ha en julemiddag hjemme en dag i romjula. Hvis ikke har det ikke vært skikkelig jul. Har ikke bestemt noen spesiell dag. Vi tar det litt som det passer. 

Nå må jeg hvile meg til folket kommer. Det piper i øra, men jeg er fornøyd med innsatsen så langt i dag😊

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg