Fortsetter med turene mine.

Jeg går og går. Turene mine begynner å bli noe jeg har lyst til å gjøre stort sett hver dag. Noen dager klarer jeg det ikke, men det blir færre og færre av de dagene. I det siste har det blitt sen kveld før jeg har gått ut, men det gjør meg ingenting å gå ut i mørket lenger. Det er mye gatelys overalt her i forhold til det jeg har vært vant til de siste 5 årene.

I går kveld gikk jeg bl.a opp og ned korketrekkeren i Åmot før jeg snudde og begynte på returen til bilen.

Over broa mot korketrekkeren. 

 

Midt oppe i korketrekkeren med utsikt over veien mot Sigdal og Eggedal.

 

På toppen. Og her snudde jeg.

 

Jeg tar meg gjerne en gåtur i forbindelse med et annet ærend jeg skal ut på. Så slipper jeg å gå den samme ruta hver dag.

I dag kom jeg meg ut mens det enda var lyst. Jeg måtte bytte et garnnøste jeg hadde kjøpt feil. Og på Spar var det 50% på all frukt. Nå har jeg frukt i sikkert 2 uker. Appelsiner, epler, og mango. Frukt er godt.

Etter shoppingingen ble det en gåtur på 2 km før jeg kjørte hjem og laget middag. Middag nok så jeg har ferdig til i morgen. Da vet jeg nemlig ikke helt hvor jeg skal gå. Et nytt sted er planen i hvertfall.

HA EN FIN KVELD ❤️

 

 

6 kommentarer
      1. Tusen takk 🙂 Det er veldig godt å ha kommet så godt i gang med målet mitt for i år. Bedre helse og bedre trivsel.
        Ønsker deg en god natt 🥰

    1. Blir så glad av å lese om dine turer..Akkurat sånn er det, til slutt er det ikke et pes og slit…Men bare noe man ser frem i mot. I mørket er det fint å gå…det er en egen ro. Klem til deg 🥰

      1. Takk, ja nå begynner det å bli noe jeg har lyst til hver dag. Jeg gleder meg til våren kommer så all denne glatta blir borte 😀
        Fin lørdag til deg…klem 🫠

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg