FORTSATT SNØ

Her er det fortsatt snø. Men vi skal ikke langt avgårde før det ser annerledes ut.

Det begynner å hjelpe litt rundt uteplassen, og det er deilig i sola i hvert fall 😊

Om to timer reiser jeg på jobb. Og da er jeg ikke hjemme før midnatt. Selv om jeg fortsatt er ør i hode, føler jeg meg klar til arbeidsdag i dag. Jeg vet at jeg har fri mange dager etterpå. Og det hjelper😊

Nede ved jobben min er det nesten sommer i forhold til her. Det er godt å se litt av det også, selv om det bare er til jeg går inn døra.

Nå skal jeg se om jeg rekker å gjøre bittelitt fornuftig før jeg skifter og reiser.

Ha en fin dag😊

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg