FORTSATT MYE SNØ, MEN DET ER SOL :)

Det er masse snø her hos oss ennå. Men sola og mildværet har tatt en del.  

Nå sitter vi faktisk ute på uteplassen vår med kaffen. Sola står rett på for øyeblikket, men den er så lav at den snart blir borte bak stabburs-taket akkurat her vi sitter. 

Vi venter på et takras fra låvetaket. Kanskje det går i dag?

Så på nyhetene nå at ikke alle er like heldige med været. I Nordland er det skikkelig uvær og storm . Det var blåst vekk takstein og veggplater fra flere bygninger. Uff og uff.

Hvordan er været hos dere i dag?

 

Jeg var på jobb i går kveld, så det ble stille fra meg her i hele går . Vi fikk besøk nesten med en gang jeg sto opp. ( selvfølgelig var det ikke tidlig da jeg sto opp da).Jeg hadde 3 timer på meg før jeg skulle reise .

Stort sett går det en time til kaffe og skravling med mannen,  mens jeg prøver å våkne til liv. 

Og siden det var mannen som hadde besøk, satte jeg meg etterhvert med pc’ og skrev inn det jeg hadde kladdet til romanen min.  Jeg er litt opphengt i den igjen nå om dagen.

Er jeg heldig kan jeg skrive litt i dag. Men jeg må nok vente litt. Er nødt til å gjøre noe husarbeid først. Pluss at jeg er tildelt det “ærefulle ” oppdraget og pusse hagla til mannen, mens han prøver å få gjort noe annet. Den er lagt ut for salg og da er det vel best å gå gjort den ren og pen.

Ha en fin dag uansett vær.

#sol #snø #sitteute #vær

 

17 kommentarer
    1. Nå har vi sol, men dagen startet med regn. Derfor har vi kun vært og handlet, men ellers holdt oss inne.
      Og vi får snart besøk, så da rekker jeg ikke en tur ut i sola heller. 😉
      Blir visst snart mer nedbør ser det ut til for det er bare opphold en liten stund.
      Fortsatt god lørdag! Fine bilder 🙂

    2. Nå begynner jeg å lure på om vi er naboer. Her er det nemlig også masse snø mens halve blogxgblokka har vår og sol og bart…Roman 🙂 Herlig, hva skriver du om? Gitaristen hadde aldri turt å latt meg pusse hagla for å si det sånn (pleier nemlig å være litt uheldig) Gooooood lørdag <3

      1. Bor på østlandet jeg 🙂
        Jeg prøver meg på en spenningsroman. Vet ikke om den noen gang blir ferdig. Men akkurat nå er det det som jobber i hodet mitt.
        Hvis vi skal ta opp hvem som er uheldige her, så er det definitivt mannen. Han har uflaks med det meste 🙂
        Aner ikke hvordan man pusser hagle jeg. Men bare den ikke er ladd, så får jeg prøve meg fram . Hehe..

        1. Det gjør jeg også 😀 Så gøy at du holder på å skrive, kjempespennende 🙂 Jeg mister tråden sånn med en gang jeg prøver så jeg prøver ikke så mye 🙂 Har han også uflaks, da synes jeg litt synd på ham for jeg vet hvordan akkurat det er hahahaha Vær forsiktig 🙂 <3

          1. Hahahaha… ja han kan kalles Mr. Uflaks.
            Det går ikke allverdens fort akkurat med skrivinga mi. Men jeg har en historie i hodet.
            Hagla har jeg ikke fått tatt i dag. Kanskje i morra??? 🙂

    3. Fortsatt mye snø her også.. Såååå deilig når man kan sitte ute å kjenne sola varme :)) Ser fint ut der du bor.. Da får du kose deg som best du kan med dagens gjøremål 🙂 Lørdagsklem <3

    4. Det ser unektelig litt fint ut med snø. Alt blir så lyst og fint. På min kant av landet, Jæren, har vi nesten aldri snø, men mye regn, vinn og plussgrader. Faktisk så står naboens snøklokker og krokus i full blomst i bedet. Store kontraster i landet vårt.

      1. Det er store kontraster ja 🙂 krokus og snøklokker alt? Gleder meg til den tiden kommer her også.
        Jeg har vært flere ganger på de traktene du bor opp igjennom årene.

    5. Fikk skikkelig påske følelse av å se bildene dine. Er jo sånn det egentlig skal være nå. Men nå er all snøen borte her. Har heldigvis vert fin vær her i et par dager nå 🙂 Høres spennende ut å skrive roman. Du er nå bare flink du 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg