Fort gjort.

Som om det ikke skulle være nok å få vondt hver gang jeg sitter, reiser meg, eller prøver å få tak i noe i litt lav høyde, har jeg klart å få til en liten hjemmeulykke i dag.

Jeg kokte vann til en kaffekopp i vannkokeren. Og uten og tenke meg om strakte jeg armen forbi den brennhete dampen for å hente noe som lå bak kokeren. DET brant skal jeg si deg. Det er neimen ikke mer enn et sekund eller to som skal til før det brenner og svir i både en og to timer etterpå.

Heldigvis fant jeg en pose pytt i panne i fryseren som jeg etter mye strev klarte å få bøyd meg langt nok ned til å få tak i. Den hadde jeg av og på i over en1 time. Og fortsatt brant det. Pytt i panne posen begynte etterhvert og tine. Så den måtte jeg steke og spise til middag nå i ettermiddag. 

Nå har det endelig slutta å brenne, og jeg skal pøse på på med en krem jeg har her som inneholder Aloe Vera. Ren AloeVera spray har jeg visst ikke mer igjen av.

Gutta boys kom oppom i dag for å legge en del ting til rette for meg. Så nå er div flytterot fjernet fra kjøkkenbordet og jeg har fått alle malesakene mine dit i stedet. Jeg skal se om jeg klarer å sitte litt og litt av gangen å male der. Enda ei kontakt til julepynt med lys er satt i inne i stua, og en eske av flyttelasset er løftet opp på kjøkkenbenken så jeg kan sortere det som er i den derfra. Da har jeg litt å gjøre ei stund.

ØNSKER DEG EN FIN KVELD ♥ 

16 kommentarer

Siste innlegg