FORSØK PÅ MINI ISLYKT

 

Tja… jeg veit ikke helt jeg. Men det ble da ei slags islykt.  

Det er ihvertfall is , og det er lys i den 🙂

Dette har jeg aldri prøvd før, så jeg visste ikke helt hva jeg kunne bruke av det jeg hadde her. Fant en liten plastboks og ei drikkeflaske til Smoothie. Blomster hadde jeg jo heller ikke, så med tungt hjerte kneip jeg av 4 små blader fra ei grønn plante. Jeg måtte jo se om det kom til å synes i isen. Og det gjorde det 🙂

Nå står den og lyser på bordet ute, mens jeg sitter inne i varmen og skriver.

Brød og rundstykker er satt til etterheving. og når de blir satt i ovnen skal jeg lage ei tomatsuppe som jeg fant på en blogg . Blir den god kommer det link i kveld eller i morgen til bloggen jeg fant den på. 

Den hørtes veldig god ut ihvertfall ,så jeg regner med det blir bra. Rundstykkene skal vi ha til suppa.

Forresten var det en til som var sulten ute her i dag. Nemlig han her:

Stakkar, han sto og gravde i snøen for finne mat ute på jordet. Dyra sliter nok litt nå som det er snø.

Det var Dino som så ham først. Han sto og peip og kikka i vinduet.

Ha en fin fredagskveld.  Nå skal jeg  snart teste oppskrifta på tomatsuppe 🙂

 

#islykt #rundstykker #brød #rådyr

11 kommentarer
    1. Islykta ble kjempefin den! Og det er så koselig å se rådyra. Er mange av dem rundt her også, har sett mest spora etter dem så langt denne helga 😉 God lørdag! 😀

    2. Tusen takk. Ja den står ute på bordet enda. Må nok tenne lys i den i kveld også.
      Det er mye rådyr ute hos oss også.
      Ha en fin Lørdag 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg