FØRNØYD SÅ LANGT

Da er dagen over for min del tror jeg.  Skulle selvfølgelig ønske jeg kunne fungert litt lenger i dag, men det er faktisk noen veldig viktige gjøremål jeg har utretta i dag. Jeg har satt meg ned og rydda i kontoer og budsjett. Det var veldig godt å få gjort. Jeg har tatt meg en god og lang dusj, stelt med håret mitt og brukt tid til ansiktspleie. Antagelig har jeg fått krem inn i øynene også, for jeg ser liksom ikke noe bra i dag selv om brillene er nøye pussa. Jeg har skrevet handlelapp og vært i butikken. Brukte god tid… ikke noe stress. Var flink og tok med både handlenett og et par plastposer. Jeg husket å hente ei pakke på posten i butikken, tippe lotto og fylle bensin på ei kanne til gressklipperen.  I mellomtiden klippet mannen hele den øvre delen av plenen.

Og fagerklokkene mine blomstrer helt av seg selv  😁

Etter at alle poser med mat var plassert der det skulle fikk vi endelig i oss mat. (Det ble bare en banan til frokost)

Jeg har fått helt dilla på sennep for tida… nam-nam!

Mannen gikk ned for telling etter maten.  Ikke så rart etter all den gressklippinga. Han ligger og godsnorker i andre enden av sofaen. Nå er jeg helt nødt til å lukke øynene ei stund jeg også. Kanskje synet er bedre etterpå 😊  … og at jeg orker å lage taco seinere i kveld.

Ha ei fin helg❤

 

#blogg #lørdag #hvile #fornøyd #fagerklokke #plen #egenpleie

 

6 kommentarer
    1. Herlig mat hos deg da. Så god ut de brødskivene. Hagen var nydelig. Viktig motto du har nå. Jobbe rolig og ikke stresse. Stresse blir man sjuk av jeg klarer det ikke lenger…God helg da og klem fra meg.

      1. Ja. Jeg syns jeg klarte å holde stresset unna i dag. Takler ikke det minste av det lenger jo. Kjedelig, men sånn er det.
        Hagen er fin når gresset er nyklippet😊
        Fortsatt god helg til deg også😊

    2. Høres jammen ut som du fikk utrettet en hel del, men skjønner godt at det tapper, og at noen dager går det bare ikke lenger enn til et visst klokkeslett. Jeg har det jo lignende selv.
      Selv har jeg bakt 3 kaker i dag, for i morgen blir det familieselskap her hos oss 🙂
      Håper fortsettelsen av helgen blir veldig god for deg ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg