Fornøyd med nytt antrekk.

I dag klarte jeg å prøve det nye antrekket jeg kjøpte i forrige uke. Jeg hadde så flaks at det passet, og ble kjempeglad.  Bildene måtte jeg bare knipse inne på badet, så de ble ikke så bra. Men her er de .

 

Toppen er i god og bløt jersey og buksa er i stretchstoff med brokademønster. Behagelig å ha på seg begge to. Det gikk i masse grønt i butikken, så det er tydeligvis en av fargene i vinter.

Da blir jeg jo ganske trendy med antrekket jeg sydde til jul i fjor også. Jeg var heldig med det. 

 

 

Jeg klør i fingrene etter å sette meg med symaskinen igjen, eller finne frem malesakene mine, men det er fortsatt umulig å sitte fremoverbøyd over noe som helst. 

 

ØNSKER DEG EN GOD HELG ♥ 

6 kommentarer
    1. Så fin du ble!🤗🌟
      Du kler grønt og jeg har også fått med meg at det er en moderne farge.💚
      Kos deg i kveld!🤩

    2. Det er mye grønt i butikkene nå.
      Du kledde antrekket godt.
      Alltid hyggelig med noe nytt.

      1. Takk. Det var mye grønt. Tror ikke jeg har ikke vært i en klesbutikk siden jeg flyttet til Sigdal jeg. Så nå var det virkelig gøy å få kjøpt noe nytt 🤩

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg