FORNØYD MED INNSATSEN

Jadda!! Jeg kom i gang med vasking av tak og vegger i gangen mellom stuene. Taket er ferdigvasket. Alle lister, dørkarmer og vinduskarmer er ferdigvasket. Hele den ene veggen er vasket ferdig. Taklampa ble skinnende ren.  Nyvaska gardiner er hengt opp igjen.

Kun veggen ved vinduet står igen. Den skal tas i morgen. Jeg må spare litt på kreftene.

Nå lukter det godt her. Og jeg er veldig fornøyd med meg selv.

(Bilde lånt av pixabay)

Det ble middag til kveldsmat. Jeg måtte komme så langt jeg orket mens det ennå var dagslys.

Gjett om det var godt å få slengt seg ned etter maten og se et par program på TV.

Sommerhytta var et av dem. Et spennende program. Jeg får lyst til å gjøre masse hver gang jeg har sett på det.

Nå skal jeg finne senga snart. Må få med meg litt av dagen i morgen også. Håper den blir like virksom.

God natt 😚

6 kommentarer

Siste innlegg