Formen ødelegger, får ta en dag av gangen.

Enda en dag gikk rett vest. Jeg hadde gledet meg sånn til en tur til Stoff&Stil i går. I stedet ble jeg liggende hjemme nok en gang. Det er ingen vits i å dra til “godtebutikken” uten at formen i det minste er nogenlunde oppe og går. Jeg vil kunne kose meg skikkelig der. Tross alt er det bare et par ganger i året jeg er der.

Jeg får bare slutte å planlegge noe som helst. Heretter har jeg bestemt meg for å ta kun én dag av gangen. Så får dagen bli som den blir.

I dag f.eks har jeg klart å komme meg nedover til Hokksund igjen etter noen dager hjemme. Det er 8 år i dag siden min pappa døde, så jeg skal være her hos min mamma til i morgen. Årene går fort. Man får leve en dag av gangen, og prøve å gjøre det beste ut av hver og en av dem.

 

Ha en fin søndagskveld 😚

 

 

#depresjon #livet #familie

13 kommentarer
    1. Uff da.. Best å ta en dag av gangen ja..eller kose seg med små øyeblikk som er fine <3 Har mista både mamma og pappa og slike "minnedager"tenker man litt ekstra på dem…Klem til deg <3 Nyyydelig blomst forresten…

    2. Vibbedille bruker å skrive i bloggen sin noe om å skape seg en god dag. Jeg liker tankegangen. Håper du får fine dager fremover nå. Takk, og fin søndagskveld til deg også 🌹

    3. Én dag av gangen er lurt, men det er enklere sagt en gjort, for vi vil jo så gjerne gjøre mange hyggelige ting. Det er alltid noe “må”; “bør” eller “vil”, og da er vi snare til å planlegge… Nyt søndagskvelden, her og nå! 🙂

      1. Takk…det gjorde jeg😊
        Det er veldig nye man gjerne skulle gjort ja. Sånn er det bare. Jeg skal gå for en dag av gangen fremover nå. Se om det blir bedre. Jeg har trua 👍
        Fin mandag til deg😚

    4. Leit at du har det vanskelig.
      Håper du greier å finne noen gleder. Og å ta en dag i gangen er kanskje ikke så dumt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg