Formen er bedre og nytt brudebilde.

Det regner og regner i dag også. Nå blir det så frisk og god luft ute at det er rent deilig. 

Formen min er bedre i dag.  Heldigvis, for i dag er det bursdagsfeiring hos min mor. Jeg skal ta vaksine nr to, og gjøre unna vaskejobben borte på stranda før jeg reiser nedover. Jeg har tilogmed vaska over gulvene i stua og vært bortom butikken og henta et brudebilde jeg bestilte fra Fotoknutsen. Nå har jeg hengt det på veggen i glass og ramme. Bedre sent enn aldri.

Vi har hatt ett fra før da, men jeg syns det var litt lite. Jeg ble mye mer fornøyd med dette her.

Det er nok ikke lenge før mannen dukker opp for å ta seg av Esther hund her nå, så jeg kommer meg avgårde og får gjort det jeg skal før bursdagen.

Jeg gleder meg til han får se det nye bildet på veggen.

Ha en fin dag😙

 

4 kommentarer

Siste innlegg