FORDI MANNEN MIN FORTJENER DET

Dino og jeg baker søt bakst til mannen i dag…fordi han fortjener det. Han elsker søt gjærbakst. 

 

Her blandes deigen til godsakene tidligere i dag.

Mannen er sliten om dagen. Bare plunder med alt som heter biler. Reparere…repetere…repetisere..osv…Han holder på. Helt utkjørt og vondt overalt.

Enda har han vært superflink hjemme her også. På uteområdene. Snekret et lite gjerde rundt en diger rododendron, lagt teppe i smijernstrappa og snauet ned en hel MASSE busker og skrot langs veien inn til oss.

Han er avgårde og sliter i dag også. Aner ikke når han kommer hjem. Men jeg håper baksten er ferdig innen den tid. Det er ikke lenge til den skal i ovnen. 

Upps… her eser det!

De bakerste var de jeg la på brettet først.  Jeg får se om resten eser seg like store før de settes i ovnen. Spørs om det ikke blir ei eneste stor kake over hele brettet..haha.

 

Her har de pynta seg med egg og perlesukker.

 

Og nå er de ute av ovnen😃

 

Jeg sto klar til å ta de ut av ovnen da han kom hjem. Lurer på om han har kjent lukta jeg altså. Det var da merkelig godt timet i hvertfall…haha.. De går ned på høykant her i dette øyeblikk 😂  

Og med dette ønsker jeg deg en riktig god ettermiddag og kveld😚

 

 

 

9 kommentarer

Siste innlegg