FOR SLITEN TIL BLOGG I GÅR

I går var vi på rundtur med bil i solsteika.  Med Dino bak i bilen ble det hektisk. Han kan ikke være alene hjemme, og da er det plundrete når det er ting vi MÅ ut på. Så akkurat i går passet det veldig dårlig for oss med den varmen som var. Men, men, sånn er det noen ganger.

Dino og jeg sluknet temmelig fort da vi endelig var hjemme igjen sent på ettermiddagen. Fullstendig utmattet av varmen. Blodtrykket mitt var så lavt som jeg aldri har sett før. Men jeg var for trøtt og sliten til å ringe noen steder å sjekke om det var farlig.  Sov som en stein til ut på kvelden. Jeg overlevde tydeligvis.

Mannen hadde reist direkte videre til skogs etter å ha sluppet av Dino og meg hjemme. Vi har for mye å tenke på for tiden. Kan bli sliten av mindre.

Kvelden før var vi også på farta. Da var vi ute for å teste bilen en tur etter reparasjon. Vi reiste en tur oppom hytta til mannens kamerat. Der gikk jeg en liten luftetur med Dino. Så fikk jeg litt trim der også. 

På vei hjem var det mørkt. Dette bildet tok jeg da klokka var 23.45. Vi var langt oppe i åsen da jeg fikk se den fine himmelen over den andre siden av bygda.

 

Nå kom min mor på besøk. Vi skal sitte ute med håndarbeide i finværet. Antagelig blir det elgkjøtt til middag senere i dag, hvis det rekker å tine. Serverte ei brødskive nå først, så vi har litt å gå på til å begynne med..

Ha en fin lørdag 😚

 

 

4 kommentarer
      1. Ja… her har vi fått gjort en del på håndarbeidet i dag😊
        Deilig temperatur ute i skyggen. Og middagen ble god😊
        Nå er hun på vei hjem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg