FOR RÅTT I VÆRET

Morn, morn… har sovet hardt og lenge i natt. Fikk vondt i hodet rett før leggetid i går kveld. Men er bra igjen nå 😊

Trodde det var grytidlig da jeg våkna helt fortumla i dag jeg. Det var det ikke !! Klokka var halv 12…huttetu.

Jeg sitter ute med ulljakke og pledd.  Sommeren var vist bare innom en liten tur i går. Jeg som hadde en plan om å fortsette på lampene mine ute i dag. Men det er for rått i været til det nå. 

Det er deilig å sitte ute under tak uansett. Og jeg har jo flere prosjekter.  Sokker f.eks.. strikket ferdig nr 2 på mannen sine nå. Så nå er de klare til å bruk bare trådene er festet..

 

………….. Her ble det en laaang pause i innlegget mitt.  Min mor kom på besøk. Har med seg strikkeposen sin hun også.

Måtte frem med kaffe og noe søtt. Her har det ikke vært mye til bakst i det siste, så nødløsningen ble brød med sirup og brunost😊

Det er jammen godt😊 og skal si det gikk noen skiver her.  Nå er vi over på hver vår strikkepose igjen. Jeg måtte bare få ferdig  dette innlegget før jeg fester flere tråder. 

Ha en fin kveld🌻🌷🌼

#familie #besøk #strikking #håndarbeid

 

3 kommentarer
    1. Ja, vært litt RÅTT, ikke så vått, jeg har vært ute i været og gått. Men regnet ikke så mye. Men rått var det..Deilig å sitte ute og pusle med ting da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg