FØLTES GODT I KROPP OG SJEL

I dag har det vært helt stille i hodet og brystkassa i nesten 3 timer etter at jeg våknet ( ble vekket😉). SUPERGODT, men også nesten litt rart etter så lang tid.

I løpet av de timene hadde jeg en prat med venninna mi på telefonen om bl.a rutiner. Noe som egentlig er spesielt viktig for meg, men som det ikke finnes et snev av her. Og det har det vel heller aldri gjort.  Rutiner er ikke min greie. Det går mer på kaos og hytt og pine-metoden.  Så der fikk jeg den påminnelsen😃 Og den trengte jeg…så har jeg noe å jobbe mot. Jeg MÅ få til noe i hvertfall. Litt etter litt, og en ting av gangen. Jobbe, jobbe og jobbe med saken.

Da klokka var 13 var det slutt på freden både her og der. Altså inni meg og min ikke helt medgjørlig kropp.  Så det måtte en hvil til igjen.

Men, men…jeg kom i gang med noe i løpet av de 3 timene i tillegg til telefonsamtalen. Nå har det vært et par timers hvile og jeg skal gjøre en innsats til her hjemme. Mannen blir nok borte ei stund til i dag regner jeg med, så det er ikke middagstid enda😊 

I morgen får jeg besøk av venninna mi. Da skal vi kose oss med middag og masse skravlings. Middagen handlet jeg inn til i går, så den er i boks. Ingen butikktur på meg i dag. 

Da begynner jeg på dagens andre “økt” da😁 Ha en fin dag/kveld😚

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg