FØLTE FOR EN TUR I DAG OGSÅ.

Jeg trodde det kom til å bli en dag tilbragt på sofaen med boka jeg skrev om i forrige innlegg.

Jeg rakk å lese noen sider mens jeg tok en kaffekopp. Da jeg kom nesten til bunnen av koppen, syns både hode og kropp det ville vært godt med en luftetur. Da var det jo bare å reagere med en gang, før den trangen forsvant… hehe.

Jeg tok med bankkort og en tom pose i lomma. Jeg hadde bestemt meg for gå i retning butikken. Så jeg slapp så mye oppover og nedoverbakker i tilfelle det begynte å bli glatt. Det var ikke noe spesielt jeg skulle ha, jeg hadde jo ikke tenkt meg ut døra i det hele tatt. Men det kunne jo hende jeg gikk helt frem til butikken, og lot meg friste av noe.

Jeg gikk helt frem jeg, men lot jeg meg friste til å gå inn???…..Å neida, jeg svingte “elegant” inn bak butikken, kom frem på parkeringa foran og fortsatte videre i retning tilbake til meg selv. 

 

De få snøfnuggene som kom dalende gikk etterhvert over til å bli våtere og våtere. Så da jeg kom hjem var jakka mi såpass våt at jeg måtte henge den fra meg på badet. Jeg hadde gått 2,6 km på ca 50 minutter. Masse frisk luft på meg i dag også.

Ikke lenge etter jeg kom hjem begynte jeg på middagen. Den står og putrer på ovnen og er klar til å spises nå. Og vaskemaskinen står og går i kjelleren. Det ble en litt annerledes dag enn jeg trodde tidligere i dag. Men stressa med noe det har jeg ikke gjort. Jeg har hatt en fin kosedag.

ØNSKER DEG EN FIN KVELD ♥ 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg