FØLER MEG PRIVILIGERT

Nå har prosjektet med romanen/novellen satt seg fast i hodet mitt igjen. Veldig mye av historien har jeg klart for meg. Jeg kommer til å bruke lang tid på å få det ned på “papiret”. 

Siden jeg ikke har skrevet noe særlig annet enn stil på skolen en gang i tiden, er det MYE å sette seg inn i igjen. Blant annet språket.  Og der har jeg vært så heldig å få hjelp av deveny. Hun har gitt ut to bøker . Les gjerne om det på  bloggen hennes 🙂

Hun har rettet på meg og hjulpet meg til å se hva jeg gjør feil. 

Jeg føler meg virkelig priviligert som er så heldig å få denne hjelpen. I dag skal jeg sette meg ned og skrive litt til.

Tusen takk til deveny.

 

#bokprosjekt #skrive #språk

 

8 kommentarer
    1. Så bra hun hjelper deg 🙂 Jeg har lest mye av kladden hun skrev for flere år siden. Før den ble gitt ut 🙂 Flink. Og jobbet hardt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg