FØLELSE AV CAMPINGLIV I DAG

Etter ei stund ute under varmelampa med pledd, ullsokker, strikketøy og kaffekopp kom plutselig campingfølelsen i dag. Vi hadde rigget oss til skikkelig med alt vi trengte ved bordet. Satt trygt og godt under tak og kunne bare ta i mot alle typer vær som kom… både regn og sol. 

Det var godt på en måte og kjenne på følelsen. For da vi var på campingen hadde jeg FRI.. ingenting spesielt som måtte gjøres. Bortsett fra før turen oppover, med pakking og handling. Og selve turen oppover. Den tok også sin tid. Og det samme styret da vi skulle hjem igjen.

Så tenk hvor deilg det var da følelsen av campinglivet dukket opp her hjemme😊 Jeg satt uten en bekymring og følte meg helt fri fra ting jeg måtte, burde og skulle gjort. Og det uten pakking og kjøring og stress!!

Gassgrillen står klar på uteplassen. Den har fått fast plass for sommeren. Så da det nærmet seg middagstid tente vi den, og tok en enkel middag ute. Pølser, og grønnsaker i folie. Fort gjort.

Det var godt. Ble gode og mette.

Dino kosa seg i både sol og skygge.

 

Har kommet i gang med sokkene til mannen.

Han blir fornøyd med di fargene han får😊

Jeg har satt ut igjen blomster-urna, som jeg for sikkerhets skyld tok inn i går kveld. Syns disse fargene er så fine.

 

Jeg er fortsatt like svimmel og ullen i hodet. Så nå har jeg lagt meg med dyne og pute på sofaen.  Får bare fortsette og ta det helt med ro. Ellers har denne dagen vært helt topp😊 Med fred i kropp og sjel og lave skuldre ❤

Ønsker dere alle en fortsatt fin kveld! 

 

#fredisjela #campingfølelse #grillmat #strikk #håndarbeid

6 kommentarer
    1. så deilig å kose seg sånn da,ønsker meg en uteplass med et tak over jeg også,her har regnbygene kommet så fort att det ikkke rakk å tørke opp mellom bygene ,så middagen måtte bli inne :=)

    2. Ser veldig deilig ut den der campingen. Bare til å nyte slike dager, men du må bli frisk og hvile. Kanskje du er bedre i morgen. Mat så god ut og strikketøy var fint.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg