Flere stoffer hentet hjem.

Det var godt å komme hjem til egen sofa og stue mandag ettermiddag. Godt å komme hjem til mannen også. Jeg hadde vært i Hokksund nesten ei uke.

På hjemveien dro jeg innom posten og hentet pakken med stoff jeg hadde kjøpt på Facebook. De var ikke helt som jeg hadde sett for meg, men jeg skal nok få brukt dem til noe. Fargene på bildet jeg så da jeg kjøpte dem stemte ikke så veldig med virkeligheten. Her er de i riktige farger.

Hodet jobber med hva jeg skal sy av dette her. Det er gode jerseystoffer i hverfall. Så det kan bli til litt av hvert. Jeg har ei sybok med mønstre til både voksne og barn, fra biblioteket. Den er det en barnekjole i som jeg lurer litt på…sånn for å komme i gang med noe. Jeg får “tygge” litt mer på det først.

Her er i hvertfall den ferdige genseren prøvd på modellen som skulle ha den. Den er prøvd utenpå arbeisklær rett før hun skulle på jobb. Hun hadde ikke fikset håret pent syns hun, så hodet måtte redigeres bort. Greit nok det, selv om hun er fin som hun er. 

Jeg kunne tenkt meg en selv av denne typen. Men da trenger jeg et ensfarget stoff som går sammen med noe av alt det mønstrete jeg har….tenke, tenke, tenke… Jeg får strikke noen runder til jeg får bestemt meg.

Fortsatt fin onsdag til deg😚

 

9 kommentarer
    1. Jeg likte det rosa stoffet du har kjøpt. Og jeg likte genseren du har sydd. Den rosafargen er knallgod match med svart, og det svarte på sidene var kult, har en litt «slankende» effekt. Du er flink 👍🏾

      1. Tusen takk😃
        Jeg ble fornøyd med genseren jeg, og det ble svigerdatter’n også.
        Det er jammen sant det at det svarte i sidene virker slankende 😃 Da er det ikke mer å lure på ang genseren i allefall. Jeg MÅ ha en lignende genser😁
        Enig i at det rosa stoffet var fint. Jeg likte det blå også😊

    2. Genseren er bare råstilig, og passer perfekt 😊 Jeg likte også det rosa stoffet, og kunne ha tenkt meg det til en strandbag eller handlebag 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg