Fin start, daffere utover dagen.

Jeg var tidlig våken i dag. Kom meg avgårde for å avgi stemmen min til valget. Det hadde jeg funnet ut på nettet at var mulig å gjøre på senteret i Åmot. Det ble gjort, og jeg tok mathandelen samtidig. Fylte bensin og satte fra meg bilen på en parkering. Fant ut at jeg skulle rusle en tur også mens jeg var borte i sentrum. 

Det ble en kilometer. Det fikk holde. Litt bevegelse ble det i hvertfall. Jeg er fornøyd med det jeg.

Da jeg kom hjem var det tid for en sen frokost, og da gikk lufta ut av ballongen etterpå. Jeg fant sofaen og boka jeg leser om dagen. Har vært på biblioteket og lånt meg et par stykker. Jeg må ha sovnet ei stund for klokka var plutselig blitt mye mer enn da jeg fant frem boka. Det fikk så være.

Jeg hadde ei venninne på kaffebesøk i går. Vi satt i sola ute i gården Og etterpå ble jeg sittende leeenge ute sammen med naboen. Hodet var slitent etter all praten. Har sovet som en stein i natt. Så det var godt for noe med all praten.

Jeg har tatt det med ro resten av dagen i dag med god samvittighet jeg. Nå skal jeg se partilederdebatten på tv og håpe på god søvn igjen i natt.

 

FIN KVELD TIL DEG ❤️

4 kommentarer
      1. Ja, alle bevegelse teller 😊👍
        Er glad jeg dro bort på senteret og fikk stemt da jeg fant ut at de sto der med valgurnene sine enkelte dager. Så slipper jeg å tenke mer på det 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg