FILMKVELD MED HVER VÅRE PIZZAER

I går kveld hadde vi en lang filmkveld. Mannen min som pleier å sovne etter ca 5-10 minutter, klarte å få med seg 2 hele filmer!!

Men før vi kom så langt var vi i butikken. Mannen var skrubbsulten, så han foreslo en “grandis”. Det kan ikke jeg spise i dietten min. Jeg tok med en til han alikevel, og gikk og kikket litt etter hva jeg skulle finne på til meg selv.

I “allergihylla” fant jeg denne her. Nedsatt pris og greier. Slettes ikke værst. Etter å ha lest innholdsfortegnelsen godt fant jeg ut at den var “innafor”.

Disse skulle uansett stekes. Så da delte jeg dem i 2 og laget små pizzaporsjoner. Et tynt lag med tomatpuré, noen pølsebiter av Prior grillpølse, som også er “lovlig”, små purrebiter, ost, og cherrytomater.

Da grandisen til mannen var ferdig stekt fikk disse 10 minutter i ovnen.

Da var vi klare for å snurre film og kose oss med pizza begge to. 

Lag deg en fin dag😚

 

 

6 kommentarer
    1. Hjemmelaget pizza er godt. Men sjelden jeg lager…dvs aldri. Blir kjøpepizza eller ingenting. Eller når man er heldig og kan kjøpe på restaurant…Men det er også lenge siden.. Så godt ut det du laget deg da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg