Fikser litt og litt av gangen.

Jeg har vært hjemme siden fredagskveld. Kom hjem til et hus uten “mann” og hund. Deilig!

Litt uvant med en gang å ikke måtte passe på å holde dør og terassedør lukket. Men det er det  jo bare godt å slippe. Håper Esther har det bra.

I dag har oppvaskmaskinen gått den timen det var lavest strømpris. Jeg har lagt ut denne jakka på Finn.no 

Det er jeg som har brukt den.  Men den er alt for stor til meg. Det er str XL til mannfolk. Så jeg har brettet den opp på ermene med to bretter.

Nå som jeg skal inn i leilighet igjen har ikke plass til mye, hverken av klær eller andre ting. Det må reduseres en god del.

Huset her vil bli sagt opp innen den 1. September. Da har jeg 3 måneder til å finne noe i eller nærmere Hokksund.

Det blir fint og komme nærmere alle mine igjen. Jeg har snakket med et par av dem i dag. Og jeg har ordnet med enda en av alle tingene som står i kø i hodet mitt. Tror jeg skal hvile kropp og sjel ei stund nå.

DERE ANDRE FÅR HA EN FIN SØNDAG ♥ 

10 kommentarer
    1. Lykke til med salget av jakken, så fin som den er må det jo være mange som har lyst på den.
      Mye å gå igjennom når man skal flytte og ikke har plass til så mye. Jeg burde ha ryddet alle bodene mine (3 stk) og fått orden, selv om jeg ikke skal flytte. Bare det at det er et tiltak… Ha en fortsatt fin søndag, klem 🤗

      1. Ja, det blir ikke tatt så mye av gangen. Når det nærmer seg flyttedato ( noe som kan ta 3 mnd ) får jeg masse hjelp, og da blir det fart i sakene 😃

    2. Flott jakke, lurt å selge unna. Du må tenke mindre plass nå…
      Det er fryktelig rart å tenke på at du skal flytte, dere var jo så forelsket…men livet tar plutselig en annen vending.
      Lykke til med alt! <3 klem fra meg…ta vare på deg selv nå da.

      1. Tusen takk ♥ Ja her må det tenkes mindre plass.
        VAR forelsket. Det er lenge siden det gikk over. Nå skal det bare bli godt å komme for meg selv igjen 😊 Prøver å ta vare på meg selv oppi hele suppa.

    3. Fin jakke 😊 Det blir spennende tider for deg fremover nå. Lurt å redusere på det man eier og har når man skal over i leilighet, ja. Lykke til! 😊

      1. Tusen takk 😊 Jakka er fin. God og varm, bare alt for stor til meg 😊
        Det er spennende tider nå og ei stund fremover. Det er helt sant 😊

    4. Håper du finner et sted du vil trives.☀️
      Godt å få ryddet litt og selge unna ting man ikke bruker.
      Ha en fin søndagskveld!🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg