FIKK TAK I KAKEBOKSER

Jeg var heldig. Jeg fikk tak i kakebokser til småkakene mine.

Jeg la ut et innlegg på kjøp/salg gruppa på fb som er i mitt nærområde. Spurte om noen hadde et par ekstra kakebokser, og om de evt. ville la meg kjøpe dem.

2 stykker meldte seg i løpet av dagen.

Disse 2 fikk jeg for en 50-lapp. De var jeg og hentet rett borti gata her. (som betyr 4-5 km unna hos oss) 

De ser helt nye ut, og begge ble fylt til randen før jeg la meg i går kveld. Den ene med kakene som var igjen fra forrige bakst, og den andre med Serinakakene jeg bakte i går kveld.

Jeg skal hente 2 bokser til senere i dag. Det tar jeg samtidig som jeg skal ut å handle.

Disse 2 skulle jeg få for en 100-lapp. 

Jeg syns jeg har vært heldig jeg. 4 fine kakebokser i nærområdet for 150,- , og nå så jeg akkurat på fb at enda en har sendt meg bilder og mld. Kanskje jeg kjøper enda fler…hehe.

Kjekt å ha. Ha en fin dag😚

 

10 kommentarer

Siste innlegg