Fikk noe ut av dagen.

Nå måtte jeg strekke ut ryggen ei stund. Blir helt ødelagt av å stå og plundre med mønsteret som skal legges på stoffet på et alt for lite bord. Fotsid kjole betyr lange mønster-deler. Et klippebord hadde gjort seg.

Dette her er den siste delen jeg skal nåle fast trådrett på stoffet, før jeg klipper den ut.

Jeg har strikket ferdig en sokk. Bare én igjen der også. 

Og jammen ble det middag i dag også.  Ei langpanne med stekte potetskiver, gulrøtter, og kål, pluss et par pølser til mannen. Litt olje i bunnen og en dæsj over, og passelig med salt. Alt stekt i ovnen 15-20 minutter på 200 °C. 

Jeg tok fiskepinner i stedet for pølser. Dét syns jeg er godt. 

Nam-nam….

Middag til i morgen er handlet inn. Og jeg sier meg fornøyd med dagen.

Ha en god natt😚

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg