Fikk noe å tenke på i dag.

Jeg fikk raskt svar på mailen min 😊 Og jeg ble positivt overrasket.

Nå jobber hodet mitt med hvordan jeg skal skrive litt om på teksten i “boka” mi. Det er kanskje verdt et forsøk å prøve å få til noe.

Som oftest blir veldig mye av det jeg begynner på bare halvferdig . Jeg får for mange smarte planer da jeg er litt vel opplagt.

Men nå skal jeg prøve å holde interessen for en ting gående, selv om arbeidsnivået i toppetasjen faller til normalt nivå igjen. ( eller når bunnen)

I dag er det egentlig mye jeg skulle gjort.

Det går litt i rykk og napp.

Oppvaskmaskinen har gått ei runde og to brød er satt i ovnen. Nå har jeg stranda litt på sofaen mens de steker seg ferdig.

Jeg har en plan om å få bort jula, og jeg har jo fri i dag. Og da har jeg en avtale med meg selv om å gå en tur. Men så var det det med lyset ute da. Det blir jo borte før jeg får sukk for meg.

Spørs om jeg må ut med hodelykt igjen i kveld en gang. Jeg kan ikke svikte meg selv med denne avtalen.

Nå skal jeg prøve å hvile hodet litt. Lese noen blogginnlegg og kose meg med det.

Ha en fin Søndag .

 

#idéer #skrive #bok #novelle #bipolar #positivt #hodekjør

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg