Fikk med meg alt dagslyset i går…ikke i dag.

Som vanlig da jeg har hatt en virksom dag, er dagen derpå ikke fullt så aktiv. Men dagen er ikke over enda, det finnes enda muligheter. 

Det begynner og skumre allerede. Jeg har mistet noen timer med dagslys igjen i dag. I går fikk jeg med meg alt som var av lys.

Pga av plunder med å sovne i går kveld, ble klokka 4 før øyelokka endelig holdt seg lukket frem til 11.30. Så jeg skulle ha fått nok timer til å være våken og opplagt. Jeg er sånn midt på treet. Det er greit.

Jeg har vært ute en tur og kosta bilen fri for en ny snømengde som kom i går og i natt. Fikk måka vekk snøen foran bilen og langs den ene siden også, før jeg måtte melde pass. Det trengs pust for å holde på med snømåking. Så det får bli litt og litt av gangen. Ut kommer jeg med den hvis jeg absolutt vil.

Det er meldt mer snø utover i dag og i morgen tror jeg, så det var godt å få unna noe av det som lå på bil og bakke.

Det ble nok dagens trim dette her. Ellers har jeg strikket noen runder på sokkeparet mitt, mens jeg har sett på en episode av et bakeprogram jeg følger med på.

Nå har jeg fått igjen pusten og skal ta en tur på kjøkkenet og lage pannekakerøre. Det blir dagens middag.

 

HA EN  FORTSATT FIN DAG ♥ 

6 kommentarer
    1. Det er skikkelig tungt å måke snø, så det er ikke rart at du blir sliten.❄️
      Da er det lurt å ta seg pauser.
      Pannekaker er skikkelig godt og deilig etter å hatt mye julemat på menyen.🤩

    2. Det var kjempenydelig stemning på det første bildet. Ikke lenge det er lyst nå nei, men om ca. 2 1/2 uke vil jeg se at solen står høyere på himmelen. I februar ser vi at det er lysere ettermiddager 😊

      Ønsker deg en kjempefin fredag, og en kjempefin og god nyttårshelg ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg