FIKK IKKE NY SVEIS I GÅR

Jeg som hadde gledet meg sånn til ny sveis. Ringte tilogmed bort til frisøren med en gang de åpnet, men der var det ikke noe ledig før på onsdag.  Det betyr at jeg må gå med det kråkereiret her i enda flere dager.

Ikke rart jeg gleder meg vel? Kan ikke huske sist jeg var hos frisøren. Det er minst er halvt år siden i allefall. 

I dag har mannen holdt på inne med husarbeid før han vekket meg…flinkisen min😍 . Hodet mitt er vist fortsatt ikke helt rolig. Så jeg fikk ikke sove før klokka var 2-3 i natt. Og da hadde jeg vært våken siden halv 8 på morgenen. Den dagen ble lang. I dag blir det en veldig kort dag, siden jeg sov til 14.00. Det får ikke hjelpe.  Nå begynner jeg å våkne til liv. Har vært i butikken og skal snart sette meg ved symaskinen og gjøre ferdig den gule genseren min😊 Og jammen fant jeg på et nytt prosjekt på vei ned trappa fra badet i sta. Det skal dere få se senere.  Hvis det blir noe ut av det…og hodepinen holder seg vekk.

Ha en fin dag😙

9 kommentarer
    1. Dumt det da.. Men kråkereir..hm..syns både du og håret var veldig fint jeg <3 Kos deg med helg og sying..og god bedring med hodepinen … <3

    2. Leit at det er sånn hos frisøren. Men erfarer jo det selv….og så er jeg jo sånn at jeg bare MÅ få det gjort med en gang. Uansett så var du jo fin synes jeg, hvis dette bildet var dagens.
      Håper hodepinen din forsvinner. Det er et mareritt med sånt, så unner deg det slett ikke.
      Kos deg med sying…høres kjekt ut ♥
      Klem

      1. Det ble tatt på tirsdag dette bildet.
        Hodet har vært litt bedre i dag. Men så har jeg heller ikke styra med så veldig mye. Ønsker deg ei fin helg
        Klem..

    3. Gleder meg til å toppen din. Den du syr på og neste prosjekt. Deilig å klippe seg litt vet du. Men du ser det nok mer enn oss andre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg