Ferdig med julegavehandel.

Jeg klarte det i går gitt, selv med bare halvannen times søvn på morgenkvisten en gang. Jeg bestemte meg for at det var lurt å komme seg avgårde før det ble alt for langt på dag. Det var jeg veldig glad for da ettermiddagen kom med ei skikkelig regnskur. Min mor og jeg kom ut i fra en av matbutikkkene i Hokksund til et helt uventa regnvær. Jeg hadde i allefall ikke venta det.

Heldigvis hadde jeg ruslet meg ferdig og handlet det jeg skulle av julegaver på senteret,  før jeg hentet henne til siste handel av mat hun ville ha i hus før jul.

Alt jeg skulle ha av gaver lå klart i bilen. Jeg var ferdig med det jeg måtte gjøre før julaften. Det står igjen å pakke inn alt da. Men det som ikke skal være med ned til Hokksund på julaften er levert.

Da vi kom ut til plaskregnet, og fikk stabla maten og oss selv inn i bilen sa jeg i fra at jeg ville komme meg hjem til meg selv så fort som mulig. Jeg hadde ikke så lyst til å vente til vannet på veiene ville fryse til is. Jeg hadde uansett tenkt meg hjem før jeg ble alt for trøtt i tillegg. Så noe langt besøk var ikke på planen i går.

Det endte med at jeg reiste hjemover i den værste rushtiden. Var veldig glad da jeg kom hjem til meg selv, hadde fått alt inn døra,  kunne låse den og bare la den forbli låst helt til jeg føler for å låse den opp igjen en annen dag.

Den har vært lukket og låst i hele dag. Jeg trenger ingen rundt meg før julaften tror jeg. Jeg fikk noen timers søvn på morgensida i dag. Det hjalp litt på den store skjelven og humøret som følger med søvnløsheten.

 

HA EN FIN KVELD ♥ 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg