FEBERFRI I DAG – YEZZ!

Sto opp i dag som feberfri! Det har vært mange nok dager med småfeber nå. Helt siden mandag kveld.

Nå er det bare å krysse fingrene for at den holder seg vekk ut dagen. Tenker jeg tar en runde med støvsugeren om ikke så lenge… i tilfelle rottefelle…man vet aldri om den bestemmer seg for å komme snikende igjen utover ettermiddagen.

Kanskje klarer jeg å male litt i dag også. Gjøre ferdig det ene bildet jeg holder på med i hverfall. Blomsterbildet.  Jeg begynte nemlig på et til før det var helt ferdig. 

Nå har Dino herja rundt meg her mens jeg skriver. Føler seg ganske oversett for å si det sånn. Endelig har han redd opp senga si og bestemt seg for å ta en hvil. Litt småpludring og kos på hodet fikk roet han ned.

Jeg tenker jeg setter meg og ser på nyheter ei stund først jeg, nå som det ble stille på han. Det skjer så mye rundt om i verden, så jeg får følge med litt.

Det er drap, terror, jordskjelv, korona, og valgkamp i Statene.

Et sammensurium av tragedier jeg helst ikke vil se. Men det kan være greit å vite noe om det som skjer utenfor min egen lille boble.

Det er ikke hver dag jeg klarer å se på alt som foregår der ute i verden. 

Ha en fin lørdag😚

 

2 kommentarer
    1. Så bra du er feberfri.. håper det varer..<3 Følger litt med på nyheter..men deilig å se på lett underholdning..man trenger noen pauser fra alt som er vondt og vanskelig i verden.. Lørdagsklem <3

      1. Det varte ikke så lenge.
        Jeg ser som regel bare på nyhetene når det er noe spesielt. Ellers holder jeg meg mest mulig unna.
        Det meste popper opp på telefonen i løpet av dagen uansett om man vil eller ikke😐

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg